یه استاد زن داشتیم، مرلین نگهش داره به حق پازولینی، عاشق جورج کلونیه و لابد پیشتر نوشته بودم سر
کلاس ارتباطاتش آمار دلبرهای دانشجوها رو درآورده بود و به هرطریق یک جلسه کشوندشون سر کلاس که
بخش تعاملات عاطفی رو ملموس توی چشم و چالمون فرو کنه و بقول خودش، و زندگیِ بعد از اون کلاس
شیرینتر بشه(سبک سریال آینه). نیم ساعتی که صبح خواب به چشمم اومد، خواب دیدم با استاد مذکور
کلاسبازیگری دارم، نشستیم دور هم داریم فیلمنامه جدایی نادر از سیمین رو بازخونی میکنیم، نقشِ نادر رو
میثم کافهچی میخوند نقشِ سیمین رو جورج کلونی با لحن من کیلی کیلی خوب فارسی بلد نیست طور! به
همین سوررئالیستی!
شاید این تصویر شاید هم نه...
ما را در سایت شاید این تصویر شاید هم نه دنبال میکنید
برچسب: باید فکر کنم, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 15:08