امشب اگر هرجایی غیر تهران نگاهتون به آسمون افتاد و عاشق ماه شدید بدونید که قطعا آدم خوش شانسی هستید یک)تهران زندگی نمیکنید دو)سوپرمون رو از دست ندادید لینک اگر حوصله خوندن لینک رو ندارید مختصر توضیح بدم که سوپرمون موقعی رخ میده که ماه در نزدیکترین فاصلهی خودش با زمین قرار بگیره که از سال 1948 امشب ماه در نزدیکترین موقعیت خودش دیده میشه.
پست تصویری رفیق مکنزی رو درمورد این پدیده از دست ندید :) لینک
شاید این تصویر شاید هم نه...
ما را در سایت شاید این تصویر شاید هم نه دنبال میکنید
برچسب: پدیده سوپرمون, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 7:04