اولین بار که دیدمش فقط هفت ساله بود.
همون موقع که بغلش کردم مهرش افتاد به دلم تا به ابد.
با شعورترین و مردترین پسری که هر پدر و مادری میتونن در حسرت داشتنش زندگی رو سر کنن.
باباش همیشه موقع حرف زدن ازش میگه اگر وجود خدا تنها یه دلیل لازم داشته باشه خلقت چنین
موجود خودساختهای که انگار خیلی از مفاهیم بیتعریف از ازل براش روشن بوده قاطعترین برهانه.
امشب شد چهارده سال تمام. شد هفت سال که برکت داده به زندگی من، مامانم، بابام، حتی خواهر کوچیکم
:) کی میگه دهه هشتادیها گودزیلان؟
شاید این تصویر شاید هم نه...
ما را در سایت شاید این تصویر شاید هم نه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 8:17