چیزی رو که هرگز درک نمیکنم این قضیهست که چرا وقتی از کسی خوشتون نمیاد، وقتی حس میکنید کسی
چرت و پرت مینویسه، نوشتههاش تخیلی و فضایی و هزاران معیار دیگه که مطابق میلتون نیست باز میاید
میخونیدش هیچ، خودتون رو مجاب به کامنت گذاشتن میکنید باز هم هیچ، بعد میاید همونطور که ناشناس
هستید کامنت خصوصی میذارید. مازوخیستی چیزی هستید؟
چون تنها ریاکشن من نشون دادن کامنتتون به آدم کنار دستمه و دوتایی خندیدن و گاهی گور باباش گفتن.
رعایت حال پدر رو بکنید:)
شاید این تصویر شاید هم نه...
ما را در سایت شاید این تصویر شاید هم نه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 0:25