
بیاین رو راست باشیم، من میفهمم...تا مغزاستخونم لمس میکنم که چه حرارت ایمانی پشت صدای فرهاد نشسته وقتی با شور میخونه: گفتی که یک دیار هرگز به ظلم و جور نمیماند...اما دستکم بیایم این یک بار دیگه خودمون رو فریب ندیم، حقیقت اینجاست که تا بوده همه قدرتهای دنیا به ظلم و جور بند بودن.تا وقتی هم که ظلم پایدار بوده اعتراض نفس میکشیده. بیاهمیت نباشیم نسبت به اتفاقات دوربرمون با بهانهی من آدم سیاسی نیستم. حتی یک آگاهی کوچیک هم میتونه جرقهی روشنایی شرافت باشه.
+توی توییتر کاربرای توییتر فارسی دارن هشتگی رو با عنوان #freenarges ترند میکنن، اگر میتونید دستی برسونید که قطعا بیتاثیر نیست،مخصوصا بعد از فضایی که با آزادی مشروط امید کوکبی پیش اومد.
لینک
شاید این تصویر شاید هم نه...
ما را در سایت شاید این تصویر شاید هم نه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 20:50