
میتونم بگم یکی از درخشانترین نوشتههای اشمیت بود. تا صفحهی سیزده همه چیز به طنز و شوخی میگذشت جوری که با خودم گفتمxa0 اگرxa0ایرانxa0بود میتونست روی دست خیلی از به اصطلاح طنزنویسهامون بلند بشهxa0 و خروار خروار سریال و فیلم و برنامه سرگرمی بنویسه. بعد رفته رفته همه چیز جدی شد و رنگ کشمکشهای دو پرسوناژهی معمول اشمیتxa0 روxa0گرفت که به نوعی امضای اصیلش پای نوشتهها به حساب میاد. متاسفانه از حوصلم خارج بیشتر از این درمورد چیزی مثل سابق بنویسم :)) ...
ادامه مطلب