
ظهر که انگشتهای یخ کردهاش را توی مشتهایم گرفته بودم، گفت همیشه که نباید آدم به سرش بزند، یک وقتهایی سر است که به آدمش میزند و خل بازیxa0درمیآورد. پس نوشت: نشستم از نو بیگ بنگ تئوری میبینم، عاشق این بشریتم وقتی وی ویل راک یو میخونه :))) دریافت ...
ادامه مطلب